مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 00:152018-11-12اجتماعي

عروسک هایی که زندگی ها را روایت می کنند


مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد توانست با تلاش بالای خود علاوه بر اشتغالزایی در رشته عروسک سازی 140 هنرآموز را نیز آموزش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد که با تحمل سختی های فراوان در طول زندگی سرانجام به خودکفایی رسیده است، می گوید: من راوی زندگی افراد آسیب دیده اعم از فرزندان طلاق و اعتیاد از طریق عروسک هایم هستم، شاید در گوشه ای از دنیا کسی داستان عروسک های مرا بخواند، آن ها را ببیند و تصمیم بگیرد پدر و مادر بهتری باشد و من به این امید هر روز عروسک می سازم.

وی درباره سرنوشت خود اظهار می کند: فرزند دوم خانواده بودم، از وقتی که به دنیا آمدم همیشه جنگ و دعوا در محیط خانه حاکم بود و کودکی من در اختلاف و درگیری بین پدر و مادرم خلاصه می شد، آن ها پس از 11 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

وی ادامه می دهد: سال 75 که در کلاس پنجم دبستان تحصیل می کردم، تمام کودکی من با توجه به شرایط خاصی که در زندگی وجود داشت در همان سال تمام شد و از این سال بود که من دیگر پدرم را ندیدم و پس از جدایی، روزهای سخت تر از گذشته در کنار مادرم و در منزل پدربزرگم آغاز شد.

به گفته ی این مددجوی یزدی، چند سال بعد مادرم با مرد دیگری ازدواج کرد و همراه شوهرش به تهران نقل مکان کرد و پدرم نیز با زن دیگری ازدواج کرد و آن ها هم به کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک هایی که زندگی ها را روایت می کنند

عروسک هایی که زندگی ها را روایت می کنند