مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 22:012018-11-12سياسي

سه معاون سازمان بسیج اساتید منصوب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه ای محمدحسین ضمیریان را به سمت معاون آموزشی، - رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه ای معاونین سرمایه انسانی، معاون آموزشی و معاون امور استان ها و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه ای محمدحسین ضمیریان را به سمت معاون آموزشی، علی شمس الدینی را به سمت معاون سرمایه انسانی و علی امینی را به سمت معاون امور استان ها و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید همچنین از تلاش ها و زحمات سید ابراهیم سرپرست سادات در سمت معاونت آموزشی و احمد نادری در سمت معاونت سرمایه انسانی این سازمان، تقدیر و ضمن آرزوی موفقیت برای آن ها گفت: قطعا از ظرفیت این عزیزان در این سازمان استفاده خواهد شد.

در این احکام، لزوم رعایت اصول مهمّی مانند نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور، اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه ها و فعالیت ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه و استفاده از ظرفیت های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی و حرکت بر مبنای سند تحول راهبردی سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه معاون سازمان بسیج اساتید منصوب شدند

سه معاون سازمان بسیج اساتید منصوب شدند