مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 20:412018-11-12سياسي

دیوار کشیدن در مرز کافی نیست/ باید مرزنشینان احساس کنند نفع آنها در حراست از مرزهاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار اسکندر مومنی رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولین این ستاد که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، - یکی از مراجع تقلید، فقر اخلاقی را از عوامل مهم گسترش معضلات اجتماعی دانست و گفت: آمار بالای نابسامانی های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد، نشانه وجود فقر اخلاقی در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار اسکندر مومنی رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولین این ستاد که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، با تأکید بر تقویت مرز های کشور، اظهار داشت: باید مرز های کشور بیش از پیش تقویت شود، اگر مرز های خود را آباد کنیم و بیکاری و فقر را آن مناطق بر طرف نماییم، نقش به سزایی در جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: تنها دیوار کشیدن در مرز کافی نیست، در سراسر مرز های کشور باید کشاورزی، دامپروری و صنعت توسعه یابد تا جایی که خود مرزنشینان احساس کنند که نفع آن ها در حراست آن ها از مرزهاست و عضو فعالی از ستاد شما باشند.

این استاد سطوح عالی حوزه خاطرنشان کردند: طبق نقل کلینی، پیامبر (ص) فرمود: خدایا بین مردم و نان مردم جدایی مینداز! در اینجا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار کشیدن در مرز کافی نیست/ باید مرزنشینان احساس کنند نفع آنها در حراست از مرزهاست

دیوار کشیدن در مرز کافی نیست/ باید مرزنشینان احساس کنند نفع آنها در حراست از مرزهاست