مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 17:262018-11-12سياسي

خداحافظی بیش از 176 مدیر ارشد کشوری/ نمایندگان از رفتن ما اندوهگین هستند!


استاندار سمنان در آخرین صحبت هایش در جمع مدیران استان سمنان گفت: امروز بیش از 176 نفر از مقامات ارشد کشور بر اساس قانون مصوب مجلس از کرسی مدیریت کنار می روند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حضور سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان ظهر دوشنبه، 21 آبان، در جلسه شورای اداری استان سمنان با سخنان جالب و قابل تأملی همراه بود.

وی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از خدمت بیش از 10 ماهه خود به مردم استان سمنان اظهار داشت: آرزو دارم این خدمات ماندگار و جاری باشد.

استاندار سمنان بیان کرد: توفیق خدمت رسانی بیش از این و استفاده از ظرفیت های موجود از وسع ما خارج بوده و اگر نتوانستیم برای مردم فرصت بهتری فراهم آوریم، پوزش می طلبیم.

چاوشی ضمن قدردانی از عمده نمایندگان مجلس در استان سمنان بیان کرد: سه نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه، دامغان و شاهرود و میامی در خانه ملت درنهایت انصاف، حق امانت مردم را به جای آوردند و دست آنها را به واسطه خدمت خالصانه می بوسم؛ انصافاً هر سه مبادی آداب بودند و دخالتی از آنان ندیدم و به حوزه اختیارات همدیگر احترام گذاشتیم.

وی افزود: صرف نظر از نگاه های سیاسی و جناحی، همه متعلق به نظام و مکتب اهل بیت (ع) هستیم و از همراهی و هم جواری هم بهره بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی بیش از 176 مدیر ارشد کشوری/ نمایندگان از رفتن ما اندوهگین هستند!

خداحافظی بیش از 176 مدیر ارشد کشوری/ نمایندگان از رفتن ما اندوهگین هستند!