مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 16:252018-11-12سياسي

کسانی که برای استعفای استاندار سمنان روزشماری کردند


استاندار سمنان با گلایه از کسانی که برای استعفا و خداحافظی وی از سمت استانداری روزشماری می کردند، گفت: کسانی بارها عنوان کردند که آقای چاوشی شما گفتید اولین نفر از سمت استانداری کنار می کشم، - چرا اینکار را نمی کنید؟ به آنها می گویم جای کسی را تنگ نکردم، سرباز انقلاب و نظام هستم و تا روز آخر سنگر در سنگر می مانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید شهاب الدین چاوشی در جلسه شورای اداری استان سمنان که به منظور تکریم از این استاندار بازنشسته برگزار شد، افزود: در چند روز گذشته ملاقاتی با وزیر کشور داشتم و از ایشان خواستم روند معرفی استانداران جدید را تسریع کنند، وزیر کشور هم اعلام کردند که این کار تسریع می شود، پیش از این در تاریخ 14 مهرماه نیز کتباً از وزیر کشور خواسته بودم که در شرایط حساس کشور، ادامه این وضعیت به صلاح نیست و انتخاب استاندار جدید را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه تداخل قوا در کار و امور یکدیگر ارکان نظام را دچار آسیب جدی می کند، ادامه داد: از سه نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، دامغان و شاهرود و میامی به جهت همراهی با استاندار و دخالت نکردن در امور ویژه تشکر می کنم؛ این سه نماینده در نهایت انصاف و ادب، همراه دولت و بنده به عنوان نماینده دولت بودند و دست آنها را به جهت خدمت بی منت به مردم می بوسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که برای استعفای استاندار سمنان روزشماری کردند

کسانی که برای استعفای استاندار سمنان روزشماری کردند