مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 15:162018-11-12بين الملل

انتقال ضریح نورانی حضرت رقیه(س) به تهران + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از پاکسازی داعش در سوریه و ایجاد امنیت در این منطقه به دست مدافعان حرم، برخی از عاشقان سفر به این سرزمین، - ضریح نورانی حضرت رقیه (س) به منظور بازسازی و ترمیم به تهران منتقل شده است تا پس از تکمیل، در حرم حضرت رقیه (س) نصب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از پاکسازی داعش در سوریه و ایجاد امنیت در این منطقه به دست مدافعان حرم، برخی از عاشقان سفر به این سرزمین، به حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مشرف شدند.

حرم حضرت رقیه (س) در شمال غربی محله قدیمی دمشق و کنار باب الفرادیس، به مساحتی حدود 4 هزار و 500 متر مربع است که 600 مترمربع آن مساحت فضای باز و باقی زیربنا است و در قسمت جنوبی ساختمان مسجدی به وسعت 800 متر مربع ساخته شده است.

همچنین مساحت حرم و رواق هایش در بنای جدید حدود 2 هزار و 600 مترمربع است.

با توجه به ایجاد امنیت در شهر دمشق، ستاد بازسازی عتبات نیز اقدامات بازسازی و توسعه آستان حضرت رقیه (س) را اجرایی کرده است، به طوری که در سفر اخیر حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات، بازسازی ضریح این حرم مقدس در دستور کار قرار گرفت.

بخشی از ضریح حضرت رقیه (س) با چوب و پارچه های سبزرنگ بسته شده بود تا بازسازی شود که در روزهای گذشته این ضریح برای بازسازی کامل به تهران منتقل شده است تا توسط هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ضریح نورانی حضرت رقیه(س) به تهران + عکس

انتقال ضریح نورانی حضرت رقیه(س) به تهران + عکس