مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 12:262018-11-12سياسي

وقتی یک مسؤول برای تبرئه خود فرافکنی می کند/ در مریضی شایعه سازان نمی توانم شک کنم


خواننده سرود شاخص «نیرنگ آمریکا» گفت: فهمیدن راست و دروغ شایعه مضحک اقامت من در آمریکا، کار زیاد سختی نبود و موضوع، می توانست با یک تلفن ساده مشخص شود؛ - سخنان بی پرده خواننده آمریکا آمریکا درباره شایعه اقامتش در آمریکا وقتی یک مسؤول برای تبرئه خود فرافکنی می کند/ در مریضی شایعه سازان نمی توانم شک کنم خواننده سرود شاخص نیرنگ آمریکا گفت: فهمیدن راست و دروغ شایعه مضحک اقامت من در آمریکا، کار زیاد سختی نبود و موضوع، می توانست با یک تلفن ساده مشخص شود؛ اما وقتی افرادی بدون این کار ساده، شایعه پراکنی می کنند، در مریضی روح و روان آن ها نمی توانم شک کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شایعات در فضای مجازی این روزها دوباره شدت گرفته است و هرچه به سالگرد چهلمین روز پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک تر می شویم این شایعات نیز رنگ و بوی موضوعات انقلابی به خود می گیرند.

در یکی از همین موارد برخی ها در فضای مجازی شایعه کردند اسفندیار قره باغی خواننده سرود آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو  ساکن آمریکاست.

خواننده سرود شاخص نیرنگ آمریکا با اشاره به شایعات بی اساسی که در روزهای اخیر توسط برخی محافل معاند درباره اقامت او عنوان شده است گفت: سال هاست که به بی اخلاقی ها این افراد عادت کرده ام و اهمیتی برای حرف های باطل شان قائل نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی یک مسؤول برای تبرئه خود فرافکنی می کند/ در مریضی شایعه سازان نمی توانم شک کنم

وقتی یک مسؤول برای تبرئه خود فرافکنی می کند/ در مریضی شایعه سازان نمی توانم شک کنم