مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 10:452018-11-12ورزشي

برگزاری جشن بهار مهربانی در سراسر ایران


مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشن بهار مهربانی همزمان با ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) در سراسر کشور خبر داد.

- مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشن بهار مهربانی همزمان با ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم بر تنظیم برنامه هایی در راستای افزایش نشاط و امید اجتماعی در جامعه شده است.

او گفت: ستاد جشن های بهار مهربانی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه تشکیل شد و سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از اعضای این ستاد هستند و دبیرخانه استانی این ستاد نیز در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشور مستقر است.

دبیر ستاد جشن های بهار مهربانی ادامه داد: برگزاری این جشن ها در ماه ربیع الاول به این دلیل است که این ماه به طور ذاتی فضیلت خاصی دارد و در همین راستا جشن های سراسری همزمان با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بهار مهربانی در سراسر ایران

برگزاری جشن بهار مهربانی در سراسر ایران