مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 10:352018-11-12اقتصادي

شریعتمداری: نتوانسته ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار بسازیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار و رفع فقر از توده های محروم بسازیم گفت: چند سال قبل مددجویان نهایت با 50 هزار تومان گذران زندگی می کردند که امروز به 550 هزار تومان و با احتساب یارانه به حدود 700 هزار .

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار و رفع فقر از توده های محروم بسازیم گفت: چند سال قبل مددجویان نهایت با 50 هزار تومان گذران زندگی می کردند که امروز به 550 هزار تومان و با احتساب یارانه به حدود 700 هزار تومان برای خانوار پنج نفره تحت پوشش رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در مراسم معارفه اش به عنوان وزیر رفاه که در وزارت رفاه برگزار شد از شرکای اجتماعی این وزارتخانه بزرگ قدردانی کرد و گفت: اگر موفقیتی در آینده بدست آید محصول تعامل، همکاری و حمایت آنهاست.

وی افزود: یکی از شرکای اجتماعی، کارفرمایان هستند که در کنار نظام کارگری و دولت تلاش کرده اند تا امر سه جانبه گرایی محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زحمات ربیعی که منشاء خدمات موثر بود نیز قدردانی کرد و گفت: وظیفه دارم از سوی این مجموعه از خدمات برادر عزیزم به جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: نتوانسته ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار بسازیم

شریعتمداری: نتوانسته ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار بسازیم