مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 21:352018-11-11اقتصادي

«تمرین زندگی» در نمایشگاه اسباب بازی


معاون تولید کانون پرورش فکری ضمن دعوت از مدیران دولتی برای حضور در چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی، توجه مسئولان به این صنعت را پیش زمینه ی توسعه ی پایدار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین ربانی غریبی عنوان کرد: در این دوره چند دعوت ویژه از مدیران خواهیم داشت.

نخست از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حضور در این رویداد دعوت می کنیم.

ارائه ی تسهیلات به فعالان این عرصه، ایجاد فضاهای زیر ساختی و ایجاد زمینه هایی برای واردات، چالش هایی است که با همکاری این وزارت خانه برطرف خواهد شد.

رییس جشنواره ملی اسباب بازی دعوت از مدیران دولتی را یکی از برنامه های این دوره از جشنواره با اشاره به دعوت از وزارت کار در این جشنواره، افزود: همان طور که می دانید صنعت اسباب بازی علاوه بر تاثیرهای روانی و مهارتی بر کودک، نیازمند شناخت مجدد و بازارسازی است.

در همین راستا ظرفیت هایی در این صنعت وجود دارد که بلاتصدی است و حضور مدیران و آشنایی با آن می تواند انگیزه هایی برای ورود بیش تر به این صنعت ایجاد کند.

او حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیته ی این فرهنگ را خواستار شد و افزود: سیاست گذاری های جدی در این زمینه و دغدغه های اقتصادی همچون مسئله ی گمرک و تعرفه ها و بهره گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تمرین زندگی» در نمایشگاه اسباب بازی

«تمرین زندگی» در نمایشگاه اسباب بازی