مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 15:352018-11-11اجتماعي

10 هزار دانش آموزان مازندرانی از سرزمین های نور بازدید می کنند


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران گفت: امسال برنامه ریزی کردیم که کاروان های راهیان نور دانش آموزی طی روند برگزاری مراسم افتتاحیه در اندیمشک اهواز، - راهی بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس شوند و هر بار 6 اتوبوس به سرزمین های نور اعزام می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عباسپور با اشاره به اینکه امسال قریب به 10 هزار دانش آموز این استان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد توضیح داد: پنج هزار دانش آموزان دختر و پنج هزار دانش آموز پسر از استان مازندران، امسال توفیق حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان های کرمانشاه و خوزستان را کسب خواهند کرد د و از نزدیک با رشادت های شهدا آشنا خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی کردیم که کاروان های راهیان نور دانش آموزی طی روند برگزاری مراسم افتتاحیه در اندیمشک اهواز، راهی بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس شوند و هر بار 6 اتوبوس به سرزمین های نور اعزام می شود و تلاش شده است که این اتوبوس ها به همراه یک تیم فرهنگی متشکل از راویان دفاع مقدس، به یادمان های دفاع مقدس بروند.

عباسپور افزود: بعد از پایان بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مراسم اختتامیه برای این عزیزان برگزار می شود و در این مراسم، برنامه قرعه کشی سفربه مشهد مقدس را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار دانش آموزان مازندرانی از سرزمین های نور بازدید می کنند

10 هزار دانش آموزان مازندرانی از سرزمین های نور بازدید می کنند