مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 10:352018-11-11بين الملل

رهبران لهستان و گروه های راست افراطی امروز راهپیمایی مشترک برگزار می کنند


لهستان در آستانه راهپیمایی برنامه ریزی شده امروز (یکشنبه) از سوی رهبران مخالف اتحادیه اروپا در این کشور و گروه های راست افراطی، به مناسبت صدمین سالگرد استقلال این کشور، - لهستان در آستانه راهپیمایی برنامه ریزی شده امروز (یکشنبه) از سوی رهبران مخالف اتحادیه اروپا در این کشور و گروه های راست افراطی، به مناسبت صدمین سالگرد استقلال این کشور، تدابیر امنیتی خود را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این راهپیمایی بار دیگر بحث ها درباره احتمال حمایت ضمنی حزب حاکم محافظه کار قانون و عدالت لهستان از گروه هایی با گرایش فاشیستی و جنبش های ضدیهودی را برانگیخته است.

در راهپیمایی سال گذشته که به مدت بیش از 10 سال همه ساله در 11 نوامبر از سوی جناح راست افراطی در ورشو برگزار می شود، برخی شرکت کنندگان بنرهای نژادپرستانه در دست داشتند.

در حالی که دیگر کشورهای اروپایی نیز با احیای گرایش های راست افراطی روبه رو هستند، شعار تظاهرکنندگان سال گذشته نگرانی ها درباره رشد بیگانه هراسی در لهستان را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، شهردار ورشو به دنبال آن بود که راهپیمایی امسال را ممنوع کند اما دادگاهی این طرح را رد کرد.

پس از آن دولت لهستان طی مذاکراتی دقیقه نودی با ترتیب دهندگان این تظاهرات برای برگزاری یک راهپیمایی مشترک به مناسبت صدمین سالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران لهستان و گروه های راست افراطی امروز راهپیمایی مشترک برگزار می کنند

رهبران لهستان و گروه های راست افراطی امروز راهپیمایی مشترک برگزار می کنند