مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 21:412018-11-10بين الملل

نیروهای مسلح یمن: ائتلاف سعودی طی 2 روز گذشته در الحدیده 180 کشته و زخمی داده است


سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی طی 48 ساعت در جبهه الحدیده متحمل شکیت های سنگینی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طی 48 ساعت گذشته بیش از 100 نفر از نیروهای ائتلاف سعودی و اماراتی در جبهه الحدیده یمن کشته و زخمی شده اند.

سرگرد یحیی سریع ، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن شنبه گفت که نیروهای ائتلاف مذکور طی دو روز گذشته در درگیری با نیروهای یمن متحمل خسارت های زیادی در تعداد نیروها و تجهیزات شده اند.

او در گفت و گو با خبرگزاری یمنی سبأ گفت که نزدیک به 180 نفر از نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی  کشته و زخمی شده اند که در بین کشته ها ده فرمانده گردان و سه فرمانده لشکر وجود دارد.

سرگرد سریع گفت که بر اساس اطلاعات به دست آمده، ده ها جسد به همراه زخمی ها به مراکز پزشکی المخا منتقل شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که طی دو روز گذشته نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور 21 خودروی نظامی و زرهی منهدم کرده اند که با احتساب خودروهای منهدم شده قبلی این تعداد به 171 خودرو رسیده است.

او به تاکتیک نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در محور کیلومتر جاده حدیده به صنعا اشاره و گفت که این نیروها در عملیات منحصر به فردی توانستند نیروهای متجاوز را به سمت میادین مین در منطق مذکور کشانده ده ها نفر از آن ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح یمن: ائتلاف سعودی طی 2 روز گذشته در الحدیده 180 کشته و زخمی داده است

نیروهای مسلح یمن: ائتلاف سعودی طی 2 روز گذشته در الحدیده 180 کشته و زخمی داده است