مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 12:352018-11-10بين الملل

انتقاد شدید میشل اوباما از ترامپ در کتاب جدیدش


بانوی اول پیشین آمریکا در کتاب جدیدش اعلام کرد که هرگز دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را به دلیل زیر سوال بردن وضعیت شهروندی شوهرش نخواهد بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه: میشل اوباما، همسر باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا در کتاب جدیدش می نویسد، رییس جمهور آمریکا و طرفدارانش خانواده او را با زیر سوال بردن شهروندی آمریکایی شوهرش در معرض خطر قرار داده اند.

وی گفت که بسیار متعجب است که چرا زنان آمریکایی به جای رای دادن به هیلاری کیلنتون به عنوان یک کاندیدای صالح در انتخابات 2016، به دونالد ترامپ رأی دادند.

میشل اوباما 54 ساله در کتاب Becoming آورده است: اظهارات دونالد ترامپ و هوادارانش زندگی ما و خانواده ما را در معرض خطر قرار داده است.

اگر یک فرد که ذهن مخدوشی داشته باشد، سلاحی به دست گرفته و به واشنگتن بیاید، چه اتفاقی می افتد؟ اگر فردی به دنبال دختران من بیفتد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ دونالد ترامپ با فریادها و اظهارات بی پروایش امنیت خانواده من را در معرض خطر قرار داده و من هرگز وی را نخواهم بخشید.

ترامپ نیز در واکنش به اظهارات میشل اوباما در کتاب جدیدش وقت را از دست نداده و گفت، اوباما پول بسیاری برای نوشتن این کتاب داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید میشل اوباما از ترامپ در کتاب جدیدش

انتقاد شدید میشل اوباما از ترامپ در کتاب جدیدش