مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-10اجتماعي

شناسایی 19 کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان اصفهان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در حال حاضر نزدیک به 19 کانون آنفولانزای فوق حاد پرندگان در دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون در استان اصفهان شناسایی شده است.

- شهرام موحدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان با توجه به سرمای هوا در استان، اظهار کرد: اصفهان به دلیل داشتن بیشترین واحد پرورش طیور اعم از گوشتی، تخم گذار، بوقلمون، شترمرغ، کبک، بلدرچین و .

در کشور تراکم بالایی را دارد از سوی دیگر شاهد تنوع پرورش طیور هستیم.

وی با بیان اینکه تنوع و تراکم واحدهای طیور استان شرایط بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان را فوق العاده ویژه کرده است، تأکید کرد: در شرایط ویژه امروز، دامپزشکی به عنوان سیستم دولتی کشور و هم چنین مرغداران و تشکل های صنفی برای پیشگیری و عدم گسترش بیماری آنفولانزای پرندگان باید با یکدیگر تعامل داشته اند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به شیوع این بیماری در 70 کشور دنیا و سیاست کنترل این بیماری است، تصریح کرد: خوشبختانه استان اصفهان طی چند سال گذشته و به خصوص از سال 95 تاکنون از این بیماری گذر کرده است.

وی با اشاره به کانون های فعال آنفولانزای فوق حاد پرندگان حتی در فصل گرم در استان اصفهان، گفت: در حال حاضر این ویروس فوق العاده پیشرفت داشته و توانسته خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 19 کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان اصفهان

شناسایی 19 کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان اصفهان