مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 14:162018-11-09سياسي

تقوا راه نجات از آسیب های اجتماعی است


راه نجات از آسیب های اجتماعی که دامن گیر بشریت و جامعه شده تقوا است چرا که بسیاری از آسیب ها به دلیل بی تقوایی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان، اظهار داشت: پیامبر(ص) فرمودند که دو گوهر گرانبها را در میان شما می گذارم که قرآن و عترت است و بین این دو جدایی نیست تا در حوض کوثر به من ملحق شوند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: هر موجود زنده ای برای اینکه رشد و تعالی پیدا کند نیاز به سه امر دارد که اولین چیزی که نیاز دارد ابزار رشد مناسب با این موجود است.

نوفرستی ادامه داد: انسان دارای دو بعد جسمی و روحی است و برای رشد خود نیاز به تربیت دارد و آنچه زمینه رشد انسان را فراهم می کند امر تربیت است.

وی عنوان کرد: دومین نیاز هر موجود زنده امنیت است و به این معنا است که موانعی که برای رشد موجود زنده هستند کنار زده شود تا موجود زنده رشد و تعالی داشته باشد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امنیت یکی از مؤلفه های مهم در زندگی بشر است، گفت: عده ای به دنبال نابودی بشر هستند و  به دلیل خوی استکباری که دارند می خواهند دیگران را تحت استعمار خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوا راه نجات از آسیب های اجتماعی است

تقوا راه نجات از آسیب های اجتماعی است