مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 13:012018-11-09سياسي

ظلم به مردم نعمت ها را تغییر می دهد/ مسئولین به ارزش پولی ملی توجه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران پیرامون نزدیکی به خدا و سبک زندگی انسان های مومن، - خطیب نماز جمعه تهران گفت: مراسم اربعین مانور وحدت میان ایران و عراق و دیگر کشور های اسلامی در جهان است، دشمنان اسلام همواره میان کشور های اسلامی تخم نفاق و اختلاف را می افشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران پیرامون نزدیکی به خدا و سبک زندگی انسان های مومن، اظهارداشت: انسان های مومن انسان هایی هستند که خودشان را وجود خداوند می دانند و همه کار آن ها برای رضای خدا انجام می شود و این ها می دانند که از خود هیچ ندارند و هر چه هستند همه از خداوند است.

وی گفت: اگر شما خداوند را یاری کنید خداوند هم شما را یاری می دهد، شما حرکت کنید و عطش خود را برای رسیدن به خدا و نزدیکی به او نشان دهید، خداوند هم این مساله را می بیند و نصرت خود را به شما می دهد.

خداوند را راضی کنید دیگران هم راضی می شوند، هر کسی رابطه خود را با خدا اصلاح کند خدا هم رابطه او را با دیگران اصلاح می کند.

صدیقی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین، افزود: چه مانور و همایشی بود مراسم اربعین؛ واقعا آنگونه که رهبری فرمودند: این اجتماع عظیم جهانی توصیف ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم به مردم نعمت ها را تغییر می دهد/ مسئولین به ارزش پولی ملی توجه داشته باشند

ظلم به مردم نعمت ها را تغییر می دهد/ مسئولین به ارزش پولی ملی توجه داشته باشند