مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 11:252018-11-09اقتصادي

جزییاتی از فوت 2 معتاد متجاهر در تهران


معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به جزییات فوت دو معتاد متجاهر در یکی از مناطق تهران گفت: طی 6 ماه نخست امسال 18 مراکز کاهش آسیب گذری در استان تهران به 3971 نفر خدمات ارائه کرده اند.

- فاطمه عباسی در گفت وگو با ایسنا، در مورد فوت دو معتاد متجاهر در ماه جاری در یکی از مناطق تهران گفت: براساس بررسی های صورت گرفته اتفاقا یکی از این دو نفر قبلا به یکی از مراکز DIC سازمان بهزیستی مراجعه و خدماتی را دریافت کرده بود به طوریکه پس از توانمندسازی به عنوان فرد همتا در جلسات DIC شرکت می کرد.

وی با بیان اینکه این دو معتاد در نزدیکی مددسرایی متعلق به شهرداری تهران در منطقه تهرانسر فوت کردند افزود: این مددسرا پیشتر در اختیار موسسات سازمان بهزیستی قرار گرفته بود اما در زمان فوت این دو معتاد درحالت تعطیل و غیرفعال به سر می برد.

عباسی در ادامه تصریح کرد: در این مرکز موسسه ای زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کرد که به دنبال تمهیدات مدیریتی شهرداری تهران از خرداد ماه سال جاری قرار بود مسئولیت آن به موسسه دیگری واگذار شود، که حادثه فوت این دو معتاد رخ داد.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی همزمان با آغاز فصل پاییز و زمستان مشکلی در مورد فراهم کردن سرپناه برای معتادان بی سرپناه ندارد، افزود: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از فوت 2 معتاد متجاهر در تهران

جزییاتی از فوت 2 معتاد متجاهر در تهران