مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 11:062018-11-09بين الملل

به دلیل افشای حمایت «بن سلمان» از شبکه «ایران اینترنشنال»خاشقچی کشته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعید کمالی دهقان روزنامه نگار گاردین امروز (جمعه) مدعی شده که جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی مقیم آمریکا به دلیل افشای پشت پرده حمایت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از یک شبکه ماهواره ای معاند و فارسی زبان .

- به دلیل افشای حمایت بن سلمان از شبکه ایران اینترنشنال خاشقچی کشته شد روزنامه نگار گاردین گفته خاشقچی به دلیل افشای پشت پرده حمایت بن سلمان از شبکه ایران اینترنشنال کشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعید کمالی دهقان روزنامه نگار گاردین امروز (جمعه) مدعی شده که جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی مقیم آمریکا به دلیل افشای پشت پرده حمایت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از یک شبکه ماهواره ای معاند و فارسی زبان مستقر در انگلیس کشته شده است.

بنا بر این گزارش، این روزنامه نگار گاردین در پیامی که در صفحه توییترش امروز (جمعه) منتشر کرد، نوشت: من می توانم تأیید کنم که جمال خاشقچی به این دلیل کشته شد که صبح روز 26 سپتامبر از استانبول تلفنی با من صحبت کرد و این مسئله را افشا کرد که بودجه شبکه ایران اینترنشنال از جانب محمد بن سلمان و سعود القحطانی تأمین شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل افشای حمایت «بن سلمان» از شبکه «ایران اینترنشنال»خاشقچی کشته شد

به دلیل افشای حمایت «بن سلمان» از شبکه «ایران اینترنشنال»خاشقچی کشته شد