مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آبان 1397 ساعت 22:562018-11-08اقتصادي

تولید سالانه 18 هزار تن بذر اصلاح شده گندم و جو در زنجان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تولید سالانه 18 هزار تن بذر اصلاح شده گندم و جو در استان زنجان خبر داد.

- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد تولید سالانه 18 هزار تن بذر اصلاح شده گندم و جو در زنجان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تولید سالانه 18 هزار تن بذر اصلاح شده گندم و جو در استان زنجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، اکبر کرامتی با بیان اینکه ناکافی بودن دانش فنی کشاورزان از عوامل اصلی پایین بودن عملکرد در واحد سطح در تولید انواع محصولات زراعی و باغی محسوب می شود، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح آگاهی بهره برداران به عنوان یکی از راهکارهای اساسی افزایش تولید در واحد سطح اقدام به پهنه بندی عرصه های کشاورزی در سراسر کشور از جمله استان زنجان شده است به طوری که کارشناسان مسؤول هر پهنه با حضور مستمر در عرصه های تولیدی، یافته های تحقیقاتی و دانش روز را به صورت مستقیم به کشاورزان منتقل می کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بر استفاده از بذر مناسب به منظور افزایش بهره وری در تولید محصولات تاکید کرد و افزود: 30 تا 50 درصد ظرفیت تولید در بخش کشاورزی به بذر مربوط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 18 هزار تن بذر اصلاح شده گندم و جو در زنجان

تولید سالانه 18 هزار تن بذر اصلاح شده گندم و جو در زنجان