مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آبان 1397 ساعت 14:302018-11-08فناوري

بیت کوین را هکرها بردند!


هکرها و مجرمان سایبری با دسترسی به پلت فرم های استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده توانستند به 690 هزار وب سایت نفوذ کرده و بیت کوین های کاربران را به سرقت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب سایت ها، حساب های کاربری و پلت فرم های بسیاری برای استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آنها، به خرید و فروش و مبادلات تجاری کلان اقدام کنند.

از طرفی دیگر، استقبال بی نظیر کاربران جهانی از ارزهای رمزپایه فرصت خوبی را برای هکرها و مجرمان سایبری فراهم آورده است تا بتوانند با هک حساب های کاربری آنها و نفوذ به پلت فرم صرافی های ارزهای دیجیتالی، از طریق حملات سایبری گسترده مبالغ هنگفتی را به سرقت ببرند.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت the next web، حاکی از آن است که هکرها و مجرمان سایبری موفق شده اند به بیش از 690 هزار وب سایت و پلت فرم فعال در حوزه استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، دسترسی پیدا کرده و با انتشار و وارد کردن کدهای آلوده به بدافزار و مخرب، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی استخراج شده کاربران را بربایند.

گفته می شود این گروه از هکرها توانسته اند با حمله سایبری به یکی از بزرگترین سرویس های ارائه دهنده آمارهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت کوین را هکرها بردند!

بیت کوین را هکرها بردند!