مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آبان 1397 ساعت 12:052018-11-08سياسي

همایش «جریان های سلفی تکفیری» برگزار می شود


دومین همایش ملی «جریان های سلفی تکفیری» 28 آبان جاری به همت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در شهرستان بروجرد برگزار می‏ شود.

- دومین همایش ملی جریان های سلفی تکفیری 28 آبان جاری به همت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در شهرستان بروجرد برگزار می‏ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین همایش ملی جریان های سلفی تکفیری به همت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی و با همکاری دانشگاه لرستان، آزاد بروجرد و علمی ـ کاربردی و دانشگاه اراک که قرار بود اردیبهشت امسال در شهرستان بروجرد برگزار شود، دوشنبه، 28 آبان جاری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

این همایش در سه بخش پیامدها، روندها و زمینه ها و در محورهای قرآنی و روایی، سیاسی، اقتصادی، حقوقی، جامعه شناسی، روانشناسی و ارتباطات برگزار می‎‏شود و علاقه مندان برای شرکت در این همایش ملی می‎‏توانند طی روزهای 26 و 27 آبان جاری برای شرکت در همایش ثبت نام کنند.

از موضوعات این همایش ملی در محور قرآنی و روایی می‎توان به نقد و بررسی مبانی قرآنی جریان های تکفیری، نقد و بررسی مبانی روایی جریان های تکفیری، سیره ائمه اطهار(ع) در مواجهه با جریان های تکفیری معاصر خود و راهکارهای قرآنی و روایی در مقابله با جریان های سلفی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «جریان های سلفی تکفیری» برگزار می شود

همایش «جریان های سلفی تکفیری» برگزار می شود