مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 16:552018-11-06اجتماعي

بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن جاده سی سخت به پادنای اصفهان به دلیل بارش برف خبر داد .

- محمد نصیری راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا افزود: به دلیل بارش 65سانتیمتری برف حد فاصل گردنه بیژن جاده سی سخت به پادنای استان اصفهان مسدود شده است .

وی با بیان این که امکان بازگشایی در این شرایط به دلیل بارش سنگین برف وجود ندارد، اضافه کرد: به محض مساعد شدن وضعیت آب و هوایی راهداران برای بازگشایی این جاده در کمترین زمان ممکن دست به کار می شوند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 200 راهدار در 23 راهدارخانه ثابت و سیار استان با 200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در حال خدمات رسانی و امدادرسانی به مردم و بازگشایی راه ها و انسدادهای احتمالی هستند.

گفتنی است که اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز دوشنبه، 14 آبان ماه با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در سطح استان هشدار داده بود که بارش باران از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شده و هم چنان ادامه دارد.

طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در دهدشت73.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد

بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد