مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-06اقتصادي

کمک جبرانی دولت شامل حال کارگران می شود؟


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از برگزاری جلسه شورای عالی کار در هفته آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تاکید وزیر کار بر عقب ماندگی مزد کارگران، - موضوع ترمیم دستمزد هرچه سریع تر در دستور کار شورای عالی کار قرار گیرد.

ابوالفضل فتح الهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وعده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تشکیل جلسه شورای عالی کار در هفته جاری و نظرات مثبتی که در دیدار با تشکل ها در خصوص ترمیم دستمزد و عقب افتادگی مزدی کارگران ارائه کرد، دلگرم و امیدوار شدیم که به شکل سه جانبه این مساله را دنبال خواهیم کرد؛ لذا انتظار داشتیم که این وعده در هفته جاری محقق شود ولی عملی نشد و به احتمال زیاد اولین جلسه شورای عالی کار در هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه کمک جبرانی دولت به کارکنان و بازنشستگان ، گفت: شرایط اقتصادی امروز وضعیت همه خانوارها را دچار بحران کرده است و اقشار و طبقات مختلف به نوعی دچار مشکل معیشتی و گرفتار افزایش قیمتها شده اند؛ از این رو دولت در نظر دارد از تمام گروهها از جمله کارکنان و بازنشستگان حمایت کند.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان این که کمک جبرانی دولت شامل حال کارگران نمی شود، افزود: قانون گذار برای افزایش دستمزد و قدرت معیشت کارگران چار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک جبرانی دولت شامل حال کارگران می شود؟

کمک جبرانی دولت شامل حال کارگران می شود؟