مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 09:502018-11-06بين الملل

هشدار اسراییل به تشکیلات خودگردان درباره پرداخت نکردن درآمدهای مالیاتی غزه


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد، اسراییل به تشکیلات خودگردان فلسطین اطلاع داده در صورتیکه درآمد مالیاتی معوق نوار غزه را به صورت کامل به این منطقه پرداخت نکند، - صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد، اسراییل به تشکیلات خودگردان فلسطین اطلاع داده در صورتیکه درآمد مالیاتی معوق نوار غزه را به صورت کامل به این منطقه پرداخت نکند، اسراییل خود از اموال تشکیلات خودگردان این پول را به غزه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در جریان حضور در نشستی در شهر رام الله از هشدار رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان مبنی بر لزوم تحویل درآمد مالیاتی غزه خبر داد.

اما وی جزییات دیگری را در خصوص سهم غزه از درآمدهای مالیاتی فلسطین و یا ارزش کامل درآمدهای ماهانه غزه ارائه نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری معا، این پول، مالیات هایی هستند که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی به صورت ماهیانه از طریق کالاهای وارداتی به فلسطین کسب می کند و آن را به وزارت دارایی تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل می دهد.

طبق آمارهای وزارت دارایی میانگین درآمدهای ماهیانه مذکور به 180 میلیون دلار می رسد و دولت برای پرداخت حقوق کارکنان از آن استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اسراییل به تشکیلات خودگردان درباره پرداخت نکردن درآمدهای مالیاتی غزه

هشدار اسراییل به تشکیلات خودگردان درباره پرداخت نکردن درآمدهای مالیاتی غزه