مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 09:202018-11-06سياسي

آموزش های فنی وحرفه ای بین المللی می شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه بین الملل سازی آموزش های فنی و حرفه ای در دستور کار قرار دارد، گفت: بین المللی شدن دانشگاه تنها پذیرش دانشجوی خارجی نیست، - بلکه برگزاری دوره های مشترک بین دانشگاه ها، تبادل اعضای هیات علمی و پذیرش دانشجوی خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم صالحی عمران، شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از ماموریت های اصلی دانشگاه فنی وحرفه ای کشور، تربیت تکنسین است.

وی با بیان اینکه تربیت تکنسین برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ضروری است، گفت: در حال حاضر یک هزار عضو هیات علمی و کادر آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای کشور وجود دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه 178 آموزشکده و دانشکده فنی و حرفه ای نیز در کشور وجود دارد، افزود: همچنین در حال حاضر 170 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند.

صالحی عمران با بیان اینکه 80 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند، تصریح کرد: 100 رشته کاردانی، 60 رشته کارشناسی ناپیوسته و هفت رشته کارشناسی پیوسته در این دانشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو آموزشکده همزمان پسران و دختران در شهرستان های طبس و قاین فعال است، ادامه داد: بین دانشکده فنی و حرفه ای و استانداری تفاهم نامه ای به امضا رسیده که در آن پیش بینی شده تا برای پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی وحرفه ای بین المللی می شود

آموزش های فنی وحرفه ای بین المللی می شود