مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 10:202018-11-05دانش

برگزاری رویداد کارآفرینی ویژه اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک تهران


از سوی پارک علم وفناوری دانشگاه تهران استارتاپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف تبدیل ایده به کسب وکار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اولین استارتاپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از 30 آبان تا 2 آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

هدف این رویداد تبدیل ایده به کسب و کار از طریق مشاوره و مربیگری بوده و مخاطبان آن صاحبان ایده در حوزه علوم پایه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان است.

در این رویداد پس از امکان سنجی علمی ایده های ثبت شده در مرحله اول، 50 ایده برای حضور در استارتاپ ویکند انتخاب خواهند شد و درمرحله بعد از متخصصان برنامه نویسی، طراحان گرافیک و سایت، فارغ التحصیلان رشته های کسب و کار، مدیریت و تمام کسانی که با بازار و مقدمات ایجاد یک کسب و کار آشنایی دارند، دعوت می شود تا با این 50 نفر تیم تشکیل دهند تا بر روی تکمیل ایده کار کنند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ثبت نام کنندگان در استارتاپ ویکند ایده ای را ارائه نخواهند کرد و تنها برای همکاری و تشکیل تیم ثبت نام خواهند کرد، ضمن آنکه تمامی 50 نفر منتخب بخش علمی که در استارتاپ ویکند حضور دارند، ایده خود را در 5 دقیقه ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد کارآفرینی ویژه اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک تهران

برگزاری رویداد کارآفرینی ویژه اندیشمندان و دانشمندان جوان در پارک تهران