مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 09:002018-11-05اقتصادي

تولید گلوریپا (Gloripa) توسط داروسازی دکتر عبیدی برای اولین بار در ایران


داروسازی دکتر عبیدی که در عرضه داروهای نوین قلبی و دیابت در کشور پیشرو است به تازگی داروی جدید امپاگلیفلوزین را با نام تجاری گلوریپا (Gloripa) برای اولین بار در ایران تولید کرده است.

- تولید گلوریپا (Gloripa) توسط داروسازی دکتر عبیدی برای اولین بار در ایران داروسازی دکتر عبیدی که در عرضه داروهای نوین قلبی و دیابت در کشور پیشرو است به تازگی داروی جدید امپاگلیفلوزین را با نام تجاری گلوریپا (Gloripa) برای اولین بار در ایران تولید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام دکتر عبیدی، امپاگلیفلوزین متعلق به دسته دارویی جدیدSGLT2(Sodium Glucose co-Transporter 2) بوده و مکانیسم اثر آن کاملا متفاوت از داروهای ضد دیابت موجود در بازار ایران می باشد.

امپاگلیفلوزین اولین و تنها داروی خوراکی ضد دیابت است که مرگ ومیر ناشی از عوارض قلبی عروقی در افراد مبتلا به دیابت را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

افراد مبتلا به دیابت 2 تا 4 برابر سایرین دچار انواع بیماری های قلبی عروقی می شوند و با وجود داروهای متنوع ضد دیابت در بازارهای جهانی، بیماری های قلبی عروقی همچنان عامل بیش از نیمی از موارد مرگ ومیر در این افراد است.

به نقل از سیدامیر رضویان مدیرعامل داروسازی دکتر عبیدی، گلوریپا در مرداد ماه 1397 با حضور وزیر بهداشت قاضی زاده هاشمی رونمایی شد و هم اکنون در داروخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گلوریپا (Gloripa) توسط داروسازی دکتر عبیدی برای اولین بار در ایران

تولید گلوریپا (Gloripa) توسط داروسازی دکتر عبیدی برای اولین بار در ایران