مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 16:002018-11-04بين الملل

بازتاب راهپیمایی گسترده ملت ایران در رسانه های عربی


مراسم راهپیمایی 13 آبان 97 صبح امروز(یکشنبه) در تهران و سایر شهرهای ایران بطور پرشکوه برگزار شد که این راهپیمایی بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به دنبال داشت.

- مراسم راهپیمایی 13 آبان 97 صبح امروز(یکشنبه) در تهران و سایر شهرهای ایران بطور پرشکوه برگزار شد که این راهپیمایی بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم راهپیمایی 13 آبان 97 در تهران هم زمان با سایر استان ها از ساعت 9:30 دقیقه امروز صبح از مقابل لانه جاسوسی آغاز شد و راهپیمایی کنندگان در بیانیه این مراسم تاکید کردند که آمریکا این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد.

پایگاه خبری العهد لبنان در این باره نوشت: در گامی دیگر در راستای تاکید بر پایبندی ملت ایران بر مبانی انقلاب اسلامی تهران و دیگر شهرهای ایران شاهد راهپیمایی هایی گسترده تحت شعار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بودند.

ده ها هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه های تهران در جلوی لانه جاسوی آمریکا جمع شدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

این پایگاه خبری لبنانی در ادامه به بخش های دیگر راهپیمایی 13 آبان و سخنان سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب راهپیمایی گسترده ملت ایران در رسانه های عربی

بازتاب راهپیمایی گسترده ملت ایران در رسانه های عربی