مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 14:562018-11-04دانش

برگزاری دوره های استارت آپی هدف انجمن علمی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر است


محمد خشک دهان دبیر انجمن علمی دانشکده برق در دانشگاه صنعتی امرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن گفت: - دبیر انجمن علمی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر گفت: بنابر نیاز رشته برق به فعالیت های عملی هدف ما در انجمن این است تا کارگاه های عملی برگزار کنیم و دوره های استارت آپی از برنامه های آینده انجمن است.

محمد خشک دهان دبیر انجمن علمی دانشکده برق در دانشگاه صنعتی امرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن گفت: انجمن علمی دانشکده برق از 5 عضو دانشکده به عنوان مسئولین انجمن تشکیل شده است که بنابر رشته دانشگاهی برخی از فعالیت های انجمن در تابستان و برخی دیگر در سال تحصیلی در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: بنابر نمودار درسی رشته برق مبحث میکروکنترلر بخش عملی ندارد، اما انجمن طی برگزاری دوره های AVR اگر دانشجو دروس مربوطه را قبول شده باشد می تواند در دوره های بعدی شرکت کند که در این راستا انجمن علمی سنسور های مورد نیاز را فراهم کرده که دانشجویان با وارد کردن کد های مربوطه بتوانند فعالیت عملی نیز انجام دهند .

خشک دهان با اشاره به فعالیت در حال انجام در انجمن تصریح کرد: فعالیت هایی که در حال حاضر توسط انجمن برگزار می شود چندین مرحله دارد که دانشجویان می توانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های استارت آپی هدف انجمن علمی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر است

برگزاری دوره های استارت آپی هدف انجمن علمی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر است