مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 14:352018-11-03سياسي

این قانون به نفع تندروها شده است


«قانون منع به کار گیری بازنشستگان تبعیض آمیز است زیرا نمایندگان مجلس، انتخاب شوندگان خود مثل وزرا را مستثنا کرده اند ولی انتخاب شوندگان شورای شهر را مشمول نموده اند! هر چند بسیاری از حقوقدانان معتقدند که این قانون شامل حال شهرداران به ویژه شهردار تهران که قانون خاص دارد، - قانون منع به کار گیری بازنشستگان تبعیض آمیز است زیرا نمایندگان مجلس، انتخاب شوندگان خود مثل وزرا را مستثنا کرده اند ولی انتخاب شوندگان شورای شهر را مشمول نموده اند! هر چند بسیاری از حقوقدانان معتقدند که این قانون شامل حال شهرداران به ویژه شهردار تهران که قانون خاص دارد، نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: یک بار درباره قانون منع استفاده از قانون بازنشستگان نوشتم ولی پس از آن ترجیح دادم سکوت کنم، زیرا معتقد شدم که نقد و تحلیل این قانون در رسانه ها خارج از چارچوب منطقی نقد مدیریتی و حقوقی قرار گرفته است.

مشکل این نقد، شخصی شدن قانون و قرار گرفتن، بقا یا رفتن شهردار تهران در نقطه مرکزی تحلیل و نقد این قانون بود؛ مشکلی که متاسفانه از هر دو طرف دامن زده شد.

برخی از افراد که مخالف حضور آقای افشانی هستند، این قانون را مستمسک این مخالفت قرار دادند و کسانی هم که موافق این حضور هستند معکوس آنان عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این قانون به نفع تندروها شده است

این قانون به نفع تندروها شده است