مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 10:552018-11-03سياسي

تمدید 3ماهه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری


مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری برای سه ماه و آموزش و پرورش برای یک ماه قراردادشان را تمدید کرده اند گفت: - اگر این دو نهاد بخواهند بیمه تکمیلی خود را صندوقی ادامه دهند فقط ما هستیم و با می توانند عقد قرارداد داشته باشند، اما اگر بخواهند وارد امر بیمه گری شوند باید مناقصه انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی ریاحی فر در نشستی خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه آتیه سازان حافظ صد در صد متعلق به سازمان بیمه سلامت است و به موجب مصوبه هیئت وزیران در سال 82 جزو شرکت های مادرتخصصی بیمه سلامت شناخته شد گفت: طبق ماده 6 بیمه خدمات همگانی گفته شده همه شرکت های بیمه مجازند در امور بیمه درمانی مکمل و مضاعف مشارکت و مداخله کنند.

وی افزود: نزدیک به هفت میلیون و 391 هزار و 360 بیمه شده داریم.

اگر بخواهیم اختلالی در این خدمت رسانی ایجاد کنیم به دور از انصاف است.

اخیرا نامه ای از سندیکای بیمه شدگان منتشر شده بود که ظاهرا متن آن به صورت محرمانه به وزارت بهداشت رفته بوده مبنی بر این که بعد از 17 سال فعالیت بیمه آتیه سازان حافظ غیرقانونی است، اما نامه ای به این شماره وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی سه میلیون و 300هزار نفر هستند گفت: برخی می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 3ماهه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

تمدید 3ماهه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری