مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 10:452018-11-03بين الملل

حمایت شویبله از کاندیدای حامی اقتصاد برای رهبری حزب مرکل


رییس پارلمان آلمان و یکی از سیاستمداران ارشد در حزب دموکرات مسیحی صدراعظم این کشور از یک کاندیدای راست گرای حامی اقتصاد برای رهبری حزب حمایت می کند.

- شویبله رییس پارلمان آلمان و یکی از سیاستمداران ارشد در حزب دموکرات مسیحی صدراعظم این کشور از یک کاندیدای راست گرای حامی اقتصاد برای رهبری حزب حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فردریش مرز، کاندیدای حامی اقتصاد برای تصدی رهبری حزب دموکرات مسیحی است که از حمایت وولفگانگ شویبله، رییس پارلمان آلمان برخوردار است و قرار است جای آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان را بگیرد.

رهبر بعدی این حزب در حالی انتخاب می شود که صدراعظم آلمان گفته می خواهد پس از ترک سمتش به عنوان رهبری حزب، برای سه سال دیگر صدراعظم بماند.

پیروزی برای مرز در انتخابات رهبری حزب در ماه آتی میلادی یک تغییر کلیدی به سمت کاهش مالیات است.

نظرسنجی ها نشان می دهد مرز که پست های غیر مدیریتی در یک کمپانی شامل ریاست تسلیحات آلمان در مدیریت دارایی بلک راک آمریکایی را برعهده دارد، بیش از آنه گرت کرامپ-کارنبائر، دبیرکل حزب دموکرات مسیحی از حمایت مردمی برخوردار است.

نظرسنجی موسسه سیوی برای روزنامه دی ولت نشان داد که 49 درصد از رای دهندگان بر این باورند که از سه کاندیدا که به دنبال رهبری این حزب هستند، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شویبله از کاندیدای حامی اقتصاد برای رهبری حزب مرکل

حمایت شویبله از کاندیدای حامی اقتصاد برای رهبری حزب مرکل