مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 10:362018-11-03فرهنگي

پس از 40 سال داد زدن گوش‏‎‏های کر هم شنیده‎اند عدالت مطالبه عمومی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها در همایش سهم مستضعفین که در آستانه هفته استکبارستیزی به همت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد، - کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها گفت: پس از چهل سال داد زدن هر گوشی هم که کر باشد باید دیگر شنیده باشد که مطالبه عدالت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها در همایش سهم مستضعفین که در آستانه هفته استکبارستیزی به همت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد، گفت: حزب اللهی سر موضوع عدالت پای هم می ایستند و آقایان باید خوشحال باشند که عدالتخواهان مانند 13 آبان 58 بالا رفتن از دیوار را شروع نکرده اند و هنوز در حد داد زدن هستند.

وی افزود: امیدواریم که آقایان مانند دولت موقت نباشند و نوع رفتارشان در سکوت در برابر زیاده خواهی و رفتار استکباری آمریکا به گونه ای نباشد که کارد به استخوان دانشجوی خط امام برسد و آن ها از دیوار بالا بروند.

با این وجود اگر می خواهند کار به آنجا نرسد مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند.

ده نمکی اظهار کرد: پس از چهل سال داد زدن هر گوشی هم که کر باشد باید دیگر شنیده باشد که مطالبه عدالت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده با این وجود امروز شما دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 40 سال داد زدن گوش‏‎‏های کر هم شنیده‎اند عدالت مطالبه عمومی است

پس از 40 سال داد زدن گوش‏‎‏های کر هم شنیده‎اند عدالت مطالبه عمومی است