مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آبان 1397 ساعت 12:552018-11-01بين الملل

پروژه «ب» آمریکا؛ تقلایی برای همراهی اروپا با تحریم ها و نجات سعودی ها


در پی شکست پروژه «الف» ضدانقلابان تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست نشاندگان سعودی شان در منطقه، دانمارک برای پیشبرد سیاست های ضد ایرانی غرب (پروژه «ب») وارد کارزار شد.

- در پی شکست پروژه الف ضدانقلابان تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست نشاندگان سعودی شان در منطقه، دانمارک برای پیشبرد سیاست های ضد ایرانی غرب (پروژه ب ) وارد کارزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این راستا رسانه های رژیم صهیونیستی امروز به انتشار گسترده موضوع ادعایی دست داشتن یک ایرانی در یک اقدام تروریستی در دانمارک پرداختند.

روزنامه اورشلیم پست، چاپ رژیم صهیونیستی به نقل از یک خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال ادعا کرد که فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این رابطه با وزیر امور خارجه دانمارک دیدار و همبستگی خود را با این کشور اعلام کرده است.

با این حال، مشخص نیست که واکنش اتحادیه اروپا چیزی فراتر از این خواهد بود یا نه.

ساموئل سون روز سه شنبه در یک نشست خبری گفت که سرویس اطلاعات امنیت دانمارک ماهیت این طرح را فاش و مشخص کرده است که این طرح به طور کاملا شفاف از سوی سرویس اطلاعات ایران برنامه ریزی شده بود.

وزیر امورخاجه دانمارک همچنین مدعی شد که این رفتارهای ایران تنها محدود به دانمارک نیست و کشورهای دیگر نیز همچون کوپنهاگ نگران چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «ب» آمریکا؛ تقلایی برای همراهی اروپا با تحریم ها و نجات سعودی ها

پروژه «ب» آمریکا؛ تقلایی برای همراهی اروپا با تحریم ها و نجات سعودی ها