مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-01اقتصادي

همایش تامین مالی شرکت های دانش بنیان با سرمایه گذاری در بورس و فرابورس


مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری همایش سرمایه گذاری با عنوان تامین مالی شرکت های دانش بنیان از طریق سرمایه گذاری در بورس و فرابورس در تبریز خبر داد.

- همایش "تامین مالی شرکت های دانش بنیان با سرمایه گذاری در بورس و فرابورس" مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری همایش سرمایه گذاری با عنوان "تامین مالی شرکت های دانش بنیان از طریق سرمایه گذاری در بورس و فرابورس" در تبریز خبر داد.

سید احمد شکوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این همایش روز شنبه، 12 آبان ماه جاری، از ساعت 16 تا 20 در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد تبریز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش رایگان بوده و حضور برای عموم آزاد هست، گفت: این همایش یکی از برنامه های جنبی نمایشگاه علوم و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) بوده و با همکاری موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و استانداری آذربایجان شرقی و کارگزاری آگاه برگزار می شود.

شکوری اظهار کرد: این همایش تخصصی بوده و با موضوعاتی در رابطه با بازار سرمایه، روانشناسی بازار و تحلیل های بنیادی و تکنیکال سهام پربازده برای علاقمندانی که قصد ورود به بازار بورس و سرمایه دارند، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تامین مالی شرکت های دانش بنیان با سرمایه گذاری در بورس و فرابورس

همایش تامین مالی شرکت های دانش بنیان با سرمایه گذاری در بورس و فرابورس