مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آبان 1397 ساعت 02:312018-10-31سياسي

آخوندی مسکن را 130درصد گران کرد طلبکار هم هست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش یکی از خبرگزاری ها، عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی را ناکارآمد خواند؛ اما این انتقاد ساده و کاملا بدیهی، - در شرایطی که عباس آخوندی، وزیر مستعفی راه و شهرسازی از ناکارآمد خواندن عملکردش عصبانی شده، کارنامه وی هیچ چیزی به جز ناکارآمدی را نشان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش یکی از خبرگزاری ها، عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی را ناکارآمد خواند؛ اما این انتقاد ساده و کاملا بدیهی، واکنش خشمگینانه دفتر وزیر سابق و جنجالی را در پی داشت.

دفتر عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در پاسخ به ناکارآمد دانستن عملکرد وی اعلام کرد: استفاده از پس وند ناکارآمد برای وزیری که از سوی 167 تن از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفته، آن هم پس از ترک موضع مسئولیت که از هرگونه ناراستی به دور است، تنها نشان از کینه ی ضدرسانه ای نسبت به فرزندان ایران و پاکبازان در راه رشد و توسعه ایران و سرافرازی جمهوری اسلامی دارد.

دفتر آخوندی در شرایطی از واژه ناکارآمدی درباره عملکرد وی عصبانی شده که برای این وزیر پرحاشیه، هیچ واژه ای مودبانه تر و کامل تر از ناکارآمدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوندی مسکن را 130درصد گران کرد طلبکار هم هست!

آخوندی مسکن را 130درصد گران کرد طلبکار هم هست!