مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 14:412018-10-30بين الملل

توییت رییس دولت کردستان عراق درباره «اربعین» حسینی


توییت رییس دولت کردستان عراق درباره «اربعین» حسینی - توییت رییس دولت کردستان عراق درباره اربعین حسینی توییت رییس دولت کردستان عراق درباره اربعین حسینی نخست وزیر کردستان عراق، هم زمان با روز اربعین حسینی، در حمایت از این مناسبت موضع گرفت و آن را نماد استواری توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیچروان بارزانی نخست وزیر کردستان عراق، امروز سه شنبه همزمان با اربعین حسینی و حضور میلیون ها زائر در کربلا و شهرهای مجاور، این روز را نمادی از استواری و صبر توصیف کرد.

  بارزانی این توییت را به عربی منتشر کرد و نوشت سالروز اربعین شهادت امام حسین [علیه السلام]، نمادی از استواری و صبر برای همه کسانی است که، بر خلاف قدرت رقبا، قصد دارند در تاریخ مبارزه در راه تحقق حقوق، اثری از خود بر جای گذارند .

  رییس دولت کردستان عراق همچنین اضافه کرد که امیدواریم مراسم اربعین به سلامت برگزار و انگیزه ای باشد برای رفع ظلم و نابود کردن فساد و تلاش برای امنیت و همزیستی و مشارکت در دادن حق به صاحبانش .

  منابع عراقی امروز، جمعیت بزرگ زائران حسینی در کربلا را به امواج بزرگی تشبیه کردند که این شهر را در روز اربعین 1440 در نوردید.

 شبکه خبری الفرات عراق نوشت: زائران کربلا مثل امواج دریا این شهر را پرکردند و اربعین حسینی را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت رییس دولت کردستان عراق درباره «اربعین» حسینی

توییت رییس دولت کردستان عراق درباره «اربعین» حسینی