مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 12:502018-10-30اقتصادي

هنگام خرید از سایت های اینترنتی دقت کنید


با توجه به افزایش کلاهبرداری های انجام شده هنگام خرید و فروش اینترنتی، لازم است کاربران هنگام معامله کالا از سایت های نیازمندی و واسطه گر دقت لازم را داشته باشند و تا زمانی که از صحت اطلاعات و سلامت و امنیت کالا اطمینان حاصل نکرده اند، - مبلغی پرداخت نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه اینترنت به یکی از اصلی ترین ابزارهای اطلاع رسانی تبدیل شده است و تعداد کاربران آن از طیف های مختلف در کسب وکار، گروه های سنی و طبقات اجتماعی مختلف رو به افزایش است.

همچنین با توجه به بستر ایجادشده برای خرید و فروش کالاهای دست دوم، افراد سودجو و کلاهبردار از این فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و اقدام به فروش کالاهای سرقتی کرده یا با روش های گوناگون با فریب افراد به کلاهبرداری مبادرت می کنند.

اگرچه این سایت ها مزایای از جمله پوشش گسترده تر، مخاطبان هدفمند، هزینه های مناسب تر و اطلاع رسانی بیشتر دارند، اما معایبی هم دارند.

در گزارشی از وب سایت پلیس فتا به این معایب اشاره شده است که عدم مشاهده فیزیکی و ماهیت واقعی کالا و خدمات قبل از خرید و امکان سوءاستفاده برخی از صاحبان آگهی در تعریف واقعی کالا و خدمات واقعی خود از جمله ی این معایب هنگام تبلیغات اینترنتی و خرید از سایت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام خرید از سایت های اینترنتی دقت کنید

هنگام خرید از سایت های اینترنتی دقت کنید