مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 09:302018-10-30سياسي

روایتی شهر زیبای کودکان «اصلاح و تربیت تهران»


در انتهای بلوار آیت الله کاشانی، شهر زیبا، کانونی به نام «کانون اصلاح و تربیت تهران» وجود دارد و اولین چیزی که از شنیدن این نام به ذهن متبادر می شود، - در انتهای بلوار آیت الله کاشانی، شهر زیبا، کانونی به نام کانون اصلاح و تربیت تهران وجود دارد و اولین چیزی که از شنیدن این نام به ذهن متبادر می شود، بچه های شهر زیباست؛ یعنی کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت که در این مدرسه بزرگ می شوند و آموزش می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانون اصلاح و تربیت جایی است برای اصلاح و تربیت بخشی از کودکان و نوجوانان کشورمان جهت دستیابی به زندگی بهتر و همچنین برای دریافت آگاهی از جرایمی که شاید در زمان ارتکاب آنها از تبعات و تاثیرشان بی خبر بودند.

در این کانون سعی می شود تا مددجویان زندگی خود را به شکل عادی و مانند دیگر کودکان فرا بگیرند و برای زندگی پس از کانون آماده شوند.

​ کانون اصلاح و تربیت مرکزی برای نگهداری، اصلاح و تربیت و تهذیب اطفال غیربالغ و بزهکار یا بزهکارانی که کمتر از 18 سال تمام سن داشته باشند، است که برحسب مقررات قانون دادگاه اطفال مصوب 1338، نگهداری این افراد به کانون اصلاح و تربیت سپرده می شود.

طبق گفته یکی از مسوولان کانون اصلاح و تربیت، هدف از نگهداری کودکان و نوجوانان زیر 18 سال در کانون اصلاح و تربیت، جداسازی آنها از مجرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی شهر زیبای کودکان «اصلاح و تربیت تهران»

روایتی شهر زیبای کودکان «اصلاح و تربیت تهران»