مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 02:102018-10-29سياسي

توضیح مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها درباره یک گزارش


در پی انتشار گزارش سیاست یک بام و دو هوا در قبال نمایشگاهی برای رسانه ها ، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در متنی که برای ایسنا فرستاده، - در پی انتشار گزارش "سیاست یک بام و دو هوا در قبال نمایشگاهی برای رسانه ها"، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در متنی که برای ایسنا فرستاده، نسبت به مفاد این گزارش توضیحاتی ارائه کرده است.

مشروح متن توضیح های حمید ضیایی پرور به شرح زیر است: خبرگزاری ایسنا در تاریخ 7 آبان 97 در گزارشی با عنوان سیاست یک بام و دو هوا در قبال نمایشگاهی برای رسانه ها، در بخش انتهایی گزارش تاکید کرده است: آیا دعوت از رسانه ها با نامه رسمی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ـ نهاد زیرمجموعه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ـ و با امضای دبیر کمیته پایگاه های اینترنتی نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از قضا مدیر دفتر یادشده است، یک تناقض رفتاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب نمی شود؟ بویژه که دست کم روی کاغذ، این دفتر در برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال نقشی ندارد.

درباره این بخش از گزارش به اطلاع می رساند، بنده (حمید ضیایی پرور) در اواخر مهر ماه از سوی رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر کمیته پایگاه های پایگاه های اینترنتی نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها درباره یک گزارش

توضیح مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها درباره یک گزارش