مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 08:362018-10-29دانش

مهراد در گفت وگو با فارس خبر داد دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی کیو اس


بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از اعلام نتایج کیو اس رتبه بندی دانشگاه های آسیا در سال 2019 میلادی خبر داد که بر این اساس دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی قرار دارد.

- مهراد در گفت وگو با فارس خبر داد دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی کیو اس بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از اعلام نتایج کیو اس رتبه بندی دانشگاه های آسیا در سال 2019 میلادی خبر داد که بر این اساس دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی قرار دارد.

جعفر مهراد بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام رتبه بندی دانشگاه های آسیا، گفت: کیو اس، رتبه بندی دانشگاه های آسیا را برای سال 2019 میلادی منتشر کرد.

در این رتبه بندی 500 دانشگاه ممتاز معرفی شده است و دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی قرار دارد.

وی با بیان اینکه براساس این رتبه بندی چین در بین 20 دانشگاه نخست دارای 5 دانشگاه برتر است، گفت: تعداد دانشگاه های برتر براساس کشور به ترتیب چین با 111 دانشگاه، ژاپن با 89 دانشگاه، هند با 75 دانشگاه، کره جنوبی با 57 دانشگاه، مالزی با 26 دانشگاه، پاکستان با 23 دانشگاه، اندونزی با 22 دانشگاه، تایوان با 20 دانشگاه، فیلیپین با 8 دانشگاه، هنگ کنگ با 7 دانشگاه، وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهراد در گفت وگو با فارس خبر داد دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی کیو اس

مهراد در گفت وگو با فارس خبر داد دانشگاه ملی سنگاپور در صدر جدول رتبه بندی کیو اس