مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 15:562018-10-28اقتصادي

افزایش ورود زائران اربعین به کشور/ آماده شدن زیرساخت ها برای بازگشت زائران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه بسیاری از زائران اربعین وارد کشور عراق شده اند، - دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه امروز ورود زائران اربعین به کشور بیش از خروج آن ها گزارش شده است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر حمل و نقل، اسکان و تغذیه نیز برای بازگشت زائران حسینی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه بسیاری از زائران اربعین وارد کشور عراق شده اند، اظهار داشت: امسال تعداد زائرانی که از ایران به پیاده روی اربعین مشرف شدند، به مرز 2 میلیون زائر حسینی رسید.

فراهم سازی امکانات برای بازگشت زائران اربعین وی با بیان اینکه هم اکنون اسکان برنامه ریزی برای بازگشت زائران اربعین آغاز شده است، افزود: با توجه به آغاز روند بازگشت زائران حسینی، دو نکته اسکان و تغذیه و همچنین حمل و نقل در اولویت برنامه های ستاد اربعین قرار گرفته است.

حیدری با اشاره به لزوم تأمین حمل و نقل برای زائران حسینی، خاطر نشان کرد: برخی از زائران با خودروهای شخصی با مرزها آمده اند و برخی دیگر کاپوتاژ کرده اند، اما تعداد قابل توجهی از زائران با حمل و نقل عمومی برای حضور در پیاده روی اربعین، خود را به مرزهای سه گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ورود زائران اربعین به کشور/ آماده شدن زیرساخت ها برای بازگشت زائران

افزایش ورود زائران اربعین به کشور/ آماده شدن زیرساخت ها برای بازگشت زائران