مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 13:202018-10-27سياسي

اجرای طرح سیرت با امضای تفاهم نامه مشترک بنیاد شهید و آموزش وپرورش


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای تفاهم نامه مشترک تبادل اطلاعات دانش آموزان طرح شاهد توسط معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش باهدف اجرای فاز پنجم طرح سیرت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح سیرت (سامانه یکپارچه رصد تحصیلی) باهدف اعمال سرعت، دقت و به روزرسانی تبادل اطلاعات مختلف دانش آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر بین بنیاد و دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد طراحی شده تا ضمن رصد به موقع وضعیت تحصیلی این عزیزان و اعمال نظارت های لازم، برنامه ریزی دقیق برای ارائه خدمات شایسته به آنها صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش بنیاد افزود: فاز اول تا چهارم این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور اجرایی شده است و فاز پنجم نیز در وزارت آموزش وپرورش امضاء و به مرحله اجرا درآمد.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش و اهتمام همه مسئولان و همکاران در اجرایی شدن این طرح ارزشمند گفت: در جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش وپرورش مورخ 29 مهر 1397، علاوه بر بحث و بررسی در زمینه امور تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان طرح شاهد، نسبت به تشریح تفاهم نامه تبادل الکترونیکی اطلاعات دانش آموزان شاهد و ایثارگر توسط معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سیرت با امضای تفاهم نامه مشترک بنیاد شهید و آموزش وپرورش

اجرای طرح سیرت با امضای تفاهم نامه مشترک بنیاد شهید و آموزش وپرورش