موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 11:052018-10-27اجتماعي

ورود بیش از 67 هزار زائر پاکستانی اربعین از طریق مرز میرجاوه به ایران


دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از زائران پاکستانی اربعین از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده اند.

- رضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا- افزود: از این تعداد 32 هزار و 617 نفر با 741 دستگاه اتوبوس و 35 هزار و 294 مسافر پیاده بوده اند که کار جابه جایی این زائران را 801 دستگاه اتوبوس ایرانی بر عهده داشته است.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: این زائران پس از انتقال به زاهدان در زائر سرای امام رضا(ع) استراحت کرده اند و از آنجا به سمت مشهد مقدس و مرزهای غربی کشور رفته اند که خوشبختانه با برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده امسال تسهیلات بهتری نسبت به سال گذشته از لحاظ ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی برای این زائران فراهم شده است .

بختیاری عنوان کرد: سال گذشته 53 هزار زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه برای شرکت در پیاده روی اربعین وارد ایران و عازم کربلا شدند که تاکنون ورود زائران پاکستانی به خاک ایران برای عزیمت به کربلا 49 درصد افزایش را نشان می دهد.

افزایش 45 درصدی ورود زائران پاکستانی به کشور از طریق پایانه مرزی میرجاوه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نیز از افزایش 45 درصدی ورود زائران پاکستانی به کشور از طریق پایانه مرزی میرجاوه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 67 هزار زائر پاکستانی اربعین از طریق مرز میرجاوه به ایران

ورود بیش از 67 هزار زائر پاکستانی اربعین از طریق مرز میرجاوه به ایران