مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 10:402018-10-27فرهنگي

تردیدی که مانع ساخت فیلم امام موسی صدر شد/ پیشنهادی برای پخش «سرزمین کهن»


کمال تبریزی همزمان با سال روز تولدش از سه پروژه ای که آرزو داشته بسازد اما نساخته و پیشنهادش برای پخش «سرزمین کهن» و سرنوشت فیلم امام موسی صدر سخن گفت.

- تردیدی که مانع ساخت فیلم "امام موسی صدر" شد/ پیشنهادی برای پخش سرزمین کهن کمال تبریزی همزمان با سال روز تولدش از سه پروژه ای که آرزو داشته بسازد اما نساخته و پیشنهادش برای پخش سرزمین کهن و سرنوشت فیلم امام موسی صدر سخن گفت.

این کارگردان سینمای ایران همزمان با 59 سالگی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا فیلمی بوده که آرزوی ساخت آن را داشته باشد اما آن را نساخته است؟ گفت: خیلی تمایل داشتم که سه نوشته ی ویژه را به فیلم برگردانم که متاسفانه تا امروز و به دلایل مختلف امکان ساخت آن ها برایم فراهم نشده است و به نظرم هرکدام در نوع خود بسیار زیبا و درخور فرهنگ و هنر ایرانی هستند و جای آن ها در سینمای متنوع ایران خالی است؛ یکی از آن ها رمان زیبای حبیب احمدزاده است به نام شطرنج با ماشین قیامت ، دوم فیلمنامه دقیق و متفاوت آقای محمدرضا گوهری درباره شهید حسن باقری است و سومی هم فیلمنامه وقتی که موسی گریست نوشته زیبای آقای گوهری است که هیچ وقت به مرحله تولید نرسید! تبریزی در پاسخ به اینکه آیا امیدی به پخش سریال سرزمین کهن دارد؟ نیز توضیح داد: در مورد سرزمین کهن هم ظاهرا مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردیدی که مانع ساخت فیلم امام موسی صدر شد/ پیشنهادی برای پخش «سرزمین کهن»

تردیدی که مانع ساخت فیلم امام موسی صدر شد/ پیشنهادی برای پخش «سرزمین کهن»