مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1397 ساعت 16:252018-10-26سياسي

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از امکانات و وضعیت مرز شلمچه بازدید کرد


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، گفت: ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته و امکانات بسیاری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

- دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، گفت: ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته و امکانات بسیاری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

مرتضی بانک امروز جمعه (4 آبان ماه) در حاشیه سفر به منطقه آزاد اروند در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: این سفر اختصاصا برای حضور در این راهپیمایی عظیم و با شکوه، بازدید از روند تردد زوار و بررسی امکانات و زیرساخت های انجام شده توسط منطقه آزاد اروند است تا اقدامات این منطقه را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی افزود: ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته و امکانات بسیاری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از امکانات و وضعیت مرز شلمچه بازدید کرد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از امکانات و وضعیت مرز شلمچه بازدید کرد