مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 09:312018-10-24بين الملل

ترامپ: نقشه قتل خاشقجی بد اجرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال تاکید کرد: - رییس جمهور آمریکا اقدام سعودی ها درخصوص قتل روزنامه نگار منتقد را بدترین سرپوش گذاری و لاپوشانی در تاریخ لاپوشانی ها توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال تاکید کرد: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در این مرحله عربستان را به شکل گسترده اداره می کند و اگر کسی در قتل خاشقجی دست داشته باشد او خواهد بود.

ترامپ افزود: من معتقدم سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان اطلاع قبلی از این قتل نداشته است.

وی فاش کرد، بار ها با محمد بن سلمان تماس داشته و چندین بار و به طرق مختلف از او درباره این موضوع سوال کرده و او جواب منفی داده است.

رییس جمهوری آمریکا درباره اینکه آیا گفته های مقامات سعودی را که می گویند از قبل از این حادثه خبر نداشتند، باور می کند یا نه گفت: من می خواهم آن ها را باور کنم واقعا می خواهم آن ها را باور کنم.

وی از عملیات عربستان برای کشتن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی انتقاد کرد و گفت که ماجرای خاشقجی بدترین سرپوش گذاری در تاریخ سرپوش گذاری ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: نقشه قتل خاشقجی بد اجرا شد

ترامپ: نقشه قتل خاشقجی بد اجرا شد