مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 09:262018-10-24ورزشي

حضور تیم زولای ایران در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، از سال گذشته که نماینده و مجری بازی آنلاین کامپیوتری زولا در ایران اعلام کرد که امکان حضور بازیکنان و تیم های ایرانی در مسابقات بین المللی زولا را فراهم کرده است و جوانان ایرانی نیز میتوانند برای دستیابی جایزه .

- مسابقات جهانی بازی کامپیوتری زولا در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و برای اولین بار نماینده ایران با تیم های ترکیه و لهستان در مسابقات رسمی زولا به رقابت پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، از سال گذشته که نماینده و مجری بازی آنلاین کامپیوتری زولا در ایران اعلام کرد که امکان حضور بازیکنان و تیم های ایرانی در مسابقات بین المللی زولا را فراهم کرده است و جوانان ایرانی نیز میتوانند برای دستیابی جایزه نیم میلیون دلای زولا وارد رقابت شوند، هیجان این بازی برای کاربران چندین برابر شد و بازی زولا به پرطرفدار ترین بازی آنلاین کامپیوتری در ایران تبدیل شد.

در همین راستا طی ماه های اخیر بازیکنان و گیمرهای علاقه مند برای حضور در این مسابقات تلاش بسیاری کردند و پس از برگزاری تورنومنت های رسمی زولا در داخل ایران ، نهایتا تیم بروتال ایمپکت موفق به قهرمانی در این مسابقات شد و بلیط طلایی اعزام به مسابقات آنتالیا برای شرکت در مسابقات بین قاره ای را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم زولای ایران در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیکی

حضور تیم زولای ایران در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیکی