مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 09:252018-10-24پزشكي

دریافت خدمات بهداشتی زائرین پاکستانی در دو درمانگاه مجهز در مرز میرجاوه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حال حاضر دو درمانگاه برای زائرین اربعین در پایانه مرزی میرجاوه فعال شده و از مجموع افرادی که برای ویزیت به درمانگاه مراجعه می کنند، - در صورت تشخیص پزشک و موارد اضطراری به اعزام توسط تیم فوریت های سلامت به بیمارستان منتقل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- طباطیایی در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه افزود: تمامی زوار پاکستانی به محض ورود به میرجاوه در نقطه صفر مرزی از نظر بررسی بیماری های واگیر مورد معاینه قرار می گیرند.

طباطبایی با بیان این که ارائه خدمات سلامت ا ز نخستین روز ورود زوار پاکستانی به کشور شامل غربالگری و واکسیناسیون فلج اطفال به نحو مطلوبی اجرا شده است، خاطر نشان کرد: با احتساب ا مروز بیش از 27 هزار نفر از زوار پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد استان سیستان وبلوچستان گردیده اند و خدمات سلامت را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه بیماریابی، واکسناسیون، سم پاشی، گند زدایی محل های اسکان، نظارت بر کلر زنی آب و مواد غذایی توزیع شده و نظارت بر جمع آوری و دفع صحیح پسماندها از جمله اقدامات بهداشتی است که در محل توقف و اسکان این زائرین انجام می شود.

وی افزود: شناسایی موارد ابتلا به بیماری هایی مثل مالاریا و التور از دیگر اقداماتی است که در بدو ورود برای زائرین عزیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خدمات بهداشتی زائرین پاکستانی در دو درمانگاه مجهز در مرز میرجاوه

دریافت خدمات بهداشتی زائرین پاکستانی در دو درمانگاه مجهز در مرز میرجاوه